| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
鬧交*v*
 |
|
今日本來pcc佢地話搵我,,but佢話d咩野吾知咩野好遲bo-v=
冇搵我,,琴晚同"豬公"鬧交,,鬧到不知幾激-v-haha xD*
跟住今日佢先搵返我,,超,,佢聽日要向我賠罪xD!你走吾甩GA喇!
聽日佢要我去荃灣接佢lor,,佢吾識入黎lor-.-真系豬黎的*v*!!
因為呢個問題我同佢又嘈交..痴線,,真系咩都嘈一次..on鳩的..
呢幾日都系傾電話..sms..訓覺..玩電腦-_-
DIU.. 好想快D過埋新年AH PKPK!!*
系屋企真系好悶..如果吾系新年要周圍去,,我一早去左搵工LU-_-
好興-V-因為冇$洗*..XD!!
我記得吾知琴晚定前晚.."豬公"同我講左D野..勁SWEET..HAHA..
BUT佢又吾敢講WOO..笑死我..
呵呵-V-*我發覺今次同美美影張相系最令的XD*
可能之前未整個頭掛..或者系直太純=0=*
WAHAHAHAXD*..
P.S 老弓-V-希望我地日日都吾好鬧交,,我好撚難頂的..你要知道-V-
好野..聽日同老弓去睇BABA..豬公我愛你XD*
小麟-V-*..好多謝你喔-V-成日都陪我的..-3-
夢夢PIG..吾`好咁吾開心LA..講真你個樣又吾系差-V-*
搵過第2個LA..不過最緊要系你自己鍾意..你咩決定我都會支持你的..
牙嬋..你好耐冇搵過我..快D搵我..
PCC..好耐冇見LA屎尾=3=*快D搵日得閒一齊出去玩..
QQ..牙哥..你阿妹我好掛住你牙-3-*快D比我見你..XD*
牙傑..唉-_-你4月就要走LA..我會MISS你的..記得一年返黎一次果陣..
要搵我AH..*V*!!
美美PIG..真系愛死你..XD記吾記得我同你影果相貼屎相..攬住果張呢..
XD勁似LES LOR..嘻XD*真系好多謝你..我做D咩決定你都會支持我..
>3<!!吾好咁花心LA衰婆=V=搵過你自己鍾意GA NA..*OK?
牙橙..你有異性冇同性牙-V-嗚..快D搵我AH..成日搵你條仔..
我好掛住你的XDD*我的嘉嘉XD*
"發表完畢"BIBI-3-
|
|
刊登時間︰
2006-01-18 11:50 PM
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 249 | »
|