| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
美美豬xD*
 |
|
今日,,好早就起左身LA..*0*..
跟住就同美美傾下電話咁又同夢傾下咁,,無乜理過佢-_-
之後1點幾到,,就走LA..*因為約左美美..XD*
差吾多4點幾先去到大會堂果邊,,
哈..首先就去左食野先..又食壽C..我食左6件壽C再+一個拉麵-_-
我而家愈黎愈大食-V-*..哈XD*跟住見到牙雯>3<
哈=V=之後食完就去左影相LU..*V*..又影-_-****
今次影得幾好AH我覺得-V-要既星期2問我拎LA..=3=*
呵呵..跟住周圍行下咁..之後去左BCW睇3..XD
我買左一件-V-*..佢既戰利品都幾多下*HAHA*XD
跟住又周圍行下咁..就去左食KFC..-V-又食了..
牙雯比多左碗湯我>3<HAHA比左勁多野我..XD
不過食吾哂-V-*WAHAHA=3=*
跟住就行下咁-_-......行下行-V-*之後去左大會堂果邊傾計!!
傾左都幾耐..之後又行..=0=*......
差吾多10點就走LU..勁胃痛牙因為..=V=*
老弓心痛BO-V-*..30分鐘之後返到屋企..=_=..
跟住玩多陣電腦就瞓覺=3-*
P.S 美美..今日張相好鬼令..XD*嘿嘿..
下次要再影..
老弓>3<MISS U!!!!!!
|
|
刊登時間︰
2006-01-15 11:39 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 249 | »
|