__`` ◆小儀の日記〞
今日冇出街*v*,,系屋企zz.. 跟住6點起身,,細天無lala add我,,-v-* 以為咩事喇,,-v-*跟住同佢傾電話咁la.. -v-原來同佢同台ga lor,,之後同佢收左線,, 牙聰又打黎,,-v-傾左好耐,, 好煩牙/0\...跟住本來細天叫我2點幾陪佢出去,, 都傻的,,都咁晏,,-_-*跟住都系咁la..-v-無咩特別野發生* p.s 我有新相,,要既msn add我*!!
刊登時間︰ 2006-01-17 02:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]