| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
ive+西貢+青e-0-!
 |
|

今日-0-..10點幾比牙夢嘈醒左..12點幾先開始整野..
之後出門口了..=]!!返到去..遲左10分鐘..
得細豪&牙康返左ja bo!!..之後考左15分鐘到..
就走人..!!跟住陪牙夢見果個網友LA..=0=
好樣衰XD..哈..笑死我=0=*跟住牙夢成功咁飛左佢!!
跟住同佢去食M記..叫左個薯條同可樂JA..驚太飽會嘔..XD!!
之後就同牙夢去左OK先..之後行返去良景果邊..我再坐車-0-
吾知點解次次都咁多野講架LOR..XD!!!=0=可能我多野講掛?XD?
THEN 就返到屋企..先記得..冇帶"SO屎"..FUCK..等左MUM勁耐..
因為要換返件3..拎埋D野先走得佬..XD!!玩電腦果陣..
牙YING本來想叫我出去打機..HAHA..SORLI...=3=
跟住坐車入去西貢了..=0=*最早到是我們喔..
跟住過多陣就打邊爐了=]*..我又系食左少少..因為去到西貢果陣
食左野XDXDXD!!牙嬋打黎叫我過屯門陪佢=0=WAHAHAXD!
SORRY 喔=3=..跟住成差吾多10點先走佬XD!!!!=3=
11點先入到去青E LOR=0=痴鳩線..勁多人..
返到去青E..牙聰即刻攬住我-0-..HAHA..問我做乜咁遲XD!!
吹咩?XD!!跟住睇左陣碟..-3-*跟住佢因為某件事嬲Q左我LOR..
屌-0-*..又吾關我事GE..跟住我吾鬼理佢..對佢勁冷淡..
佢無啦啦喊LOR..=0=?..HAHA..之後D野吾講LU..
勁累牙今日..真系好累..-_-*....之後ZZ LA..就系咁多..88-W-..
|
|
刊登時間︰
2006-01-28 11:33 AM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 249 | »
|