29 - 07 *  2006"

最新嘅無雙譜劇場版出咗喇!

D獨白係講戀愛初歌入邊..TONY,KURSTY,小奇之間嘅三角關係..

ALEX講得好深情呢..XDD

這個劇場版超正!!

可惜..最後TONY好慘..><"

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



27 - 07 *  2006"

啱啱睇完喺KKDREAM嘅一個POST..

話TVB嘅一位資深配音員盧素娟上周六因腸癌逝世

亦即係一直以嚟,配大雄把聲嘅配有員"

睇到喱個消息之後,我感到好失落..

真係好唔捨得...

以後換成第個,就唔同感覺架喇..好可惜呀!!  T^T

永遠懷念我們的「大雄」.

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]