13 - 07 *  2006"

可憐死了.....

今日電腦壞咗,啱啱洗完機"

好多嘢都冇咗..最慘嘅係..

我日日都要開過嘅,偉大嘅整圖工具——PHOTOSHOP冇咗!!

我不斷嘗試裝返,但都係裝唔到!

冇咗PS,我以後點算!

真係 "神呀,救救我吧!"  T^T

最好彩嘅,就係關於方力申先生嘅所有嘢都冇唔見到"

我的POTOSHOP..我很掛念你.. 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



12 - 07 *  2006"

啱啱睇完 勁歌金曲 ..

HAHAHA..平時好少睇,點解今日會睇嘅呢!?

皆因今日有鄭嘉穎囖! KAKA!!

無可奈何仲成爲勁歌金榜嘅第九位TIM!

新上榜..以後一定不過攀升嘅!

嘉穎一出嚟,就聽到FANS狂叫聲! XD

嘉穎唱咗無可奈何,幾乎全程都望住FANS嚟唱,

去到現場嘅FANS真係幸福囖.

無可奈何真係越聽越正!

嘉穎一路唱,我一路可以跟住背晒出嚟,

連我自己都估唔到~

嘉穎加油,無可奈何加油!

希望遲D上到第一位..再上多次喇!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]