|
07 - 08 * 2006"
早上, 清爽的空氣伴我走上返學嘅路上..
昨夜沒有睡好, 但早上仍是覺得好精神 =v=
但下午就因爲課堂嘅沉悶,
令我小睡了片刻..
放學, 在巴士裡..
突然在我腦海中
出現了一張熟悉的面孔, 很多快樂的回憶..
雖然, 所有回憶都是很美化的..
但我卻覺得尤其地心酸..
如果那一切不祇是回憶,
而是會一直會延續下去的..
那是多麽好呢!
很掛念他..不知道他最近好嗎......
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
06 - 08 * 2006"
今日返咗學,
見返好耐好耐冇見嘅好朋友同好同學..
真係多嘢傾到講嚟講去都講唔完!
班房入邉分開好多堆人, 大家各傾各嘅~
所以令到班入邉好嘈!
於是, 我同班FD傾計嘅時候, 就要好大聲!
搞到依家喉嚨同沙晒..><"
我地班仲嚟咗個插班生..
本來喺我想像中, 插班生應該係好靚仔嘅!!
可惜..現實與想像往往相差好遠...
失望死了......
由聽日開始就要補課喇,
仲要一個星期補六日..
到時一定攰死,
都唔知有冇時間上AFA喇..
好唔捨得喱個假期...
別了..我的暑假...... |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 92 | »
|