07 - 08 *  2006"

早上, 清爽的空氣伴我走上返學嘅路上..

昨夜沒有睡好, 但早上仍是覺得好精神 =v=

但下午就因爲課堂嘅沉悶,

令我小睡了片刻..

放學, 在巴士裡..

突然在我腦海中

出現了一張熟悉的面孔, 很多快樂的回憶..

雖然, 所有回憶都是很美化的..

但我卻覺得尤其地心酸..

如果那一切不祇是回憶,

而是會一直會延續下去的..

那是多麽好呢!

很掛念他..不知道他最近好嗎......

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



06 - 08 *  2006"

今日返咗學,

見返好耐好耐冇見嘅好朋友同好同學..

真係多嘢傾到講嚟講去都講唔完!

班房入邉分開好多堆人, 大家各傾各嘅~

所以令到班入邉好嘈!

於是, 我同班FD傾計嘅時候, 就要好大聲!

搞到依家喉嚨同沙晒..><"

我地班仲嚟咗個插班生..

本來喺我想像中, 插班生應該係好靚仔嘅!!

可惜..現實與想像往往相差好遠...

失望死了......

由聽日開始就要補課喇,

仲要一個星期補六日..

到時一定攰死,

都唔知有冇時間上AFA喇..

好唔捨得喱個假期...

別了..我的暑假......

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]