08 - 08 *  2006"

啱啱睇完「北京2008奧運兩周年倒數 - 香港同心迎奧運」

小方唱咗「壯志驕陽」..

真係超正,,

小方唱LIVE真係愈嚟愈好喇!! >v<"

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



08 - 08 *  2006"

啱啱鄭嘉穎官網POST咗寫真嘅圖出嚟了...

實在正到暈..

我睇完之後完全失控, 發癲..XD

 

最可愛嘅三張,, >v<"

我已經迫不及待了..唔知唔隻碟幾時先到呢...><"

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]