15 - 10 *  2006"

討厭這個家!
究竟有冇人明白我架!
有冇人理我感受架~
甚麽都只管叫我去做..
煩死人喇!

我說我心情唔好,
他們竟不理我,
反而有黎鬧我!
討厭你們,討厭你們!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



15 - 10 *  2006"

簡直就激死人!!
班評判明明就偏心喇~
RONALD又嘅煮唔熟喇,
而且又話太甜~
但力申嗰碟都係唔熟啫,
味到又唔係太差啫..
偏偏佢有正幾分,
而力申就全部都負分!!
嗰個ELLA,
難爲以前力申仲幫佢食咗成舊生猪肉!
e家就黎「以怨報德」!!
一D同情分都唔俾力申!!
搞到我好想喊..TmT

其實睇實力黎講..
力申絕對唔會差過EDMOND~
可惜..失手~
D油未滾就放咗D「飛魚(XDD`)」落去..><"
搞到唔熟..唉~

小方,我知你係得嘅!! >333<

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]