06 - 10 *  2006"

中秋節, 希望所有人節日快樂吧"

啱啱同「女人」傾咗一陣..
問起「某人」嘅現况~
佢已到了很遠的地方..
我想我們見面的機會也是很微了~
說起他,真的很心酸..

中秋節..人月兩團圓..真應景~  -V-

 

晚上賞月,
無聊之際,影返張相先..
「月光光~ 照地堂~」

好細..-V-

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



23 - 09 *  2006"

開學以來, 一直都忙到未停過..
每個星期一至五要返學, 星期六補課,
星期日上午去競賽班補習..
我簡直覺得自己係個機械人..鐵打嘅"
我根本連休息嘅時間都唔夠,
更加唔好講話上網~
原來升上F.3 係咁咁咁辛苦嘅!!
不過我開學第一日開始
我就應承過自己,
無論點,我都要
爲咗我自己,爲咗我嘅偶像,
爲咗爸爸媽媽,等等等等好多人..
我一定會撐落去嘅!
我一定要努力,攞成績俾所有人睇!
我真係有俾心機架!
加油呀! 我實得!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]