|
19 - 11 * 2006"
11:05
行完街返黎..XD
好開心耶!
買咗一對鞋同一個袋~ 哈!
途中,仲聽到一間SHOP係度播ACB君
停咗落黎聽 XD
正爆了!! >3<"
23:43補打..XD
今晚由8:00 ~ 11:40 ,
TVB真係令我緊張又興奮!
8:00 萬千星輝賀台慶.
無時無刻都見到嘉穎出現喺我視綫內,
開心死我喇!! >33<"
10:00 一擲千金,
緊張到傻咗~
開晒D大面額之後,
我同嘉穎嘅諗法都一樣,
放開玩喇,嗰少少錢,算喇~
當幾乎到最後,又開咗個一蚊,
我同媽咪都興奮到跳咗起身!
贏咗! 好野!! >v<"
11:00 無線人氣節目2007
介紹咗"最美麗的第七天"
超正囖! *v*
好想快D睇呀!! 呵呵!! XD
心情爆好..>3<"
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
18 - 11 * 2006"
啱啱睇完 15/16終極電視迷大挑戰"
係淘汰賽嗰ROUND,有個係搶答題嘅環節,
我居然全部都快而準咁答晒 XD
我自己都唔係幾相信! =3=
不過答完之後真係好佩服自己囖
雖然,D題目都唔算難.
但起碼我都"快而凖"BOR~ 哈!
原來自己係咁"電視迷"嘅 呵呵..-3-"
聽日諗住去街,唔知有冇人陪呢~
不過冇人陪都要去!!
難得TEST完咗,成績又好
又有得放假..
點都要RELAX下..XD
希望聽日有收穫~
我要埋返對鞋! =v=
下個禮拜表妹生日,
約咗我出去唱K..
不過唔知送乜俾佢好TIM"
佢鐘意羅小豬,今日專程行去CD鋪睇過~
發覺唯一一隻佢冇嘅 演唱會DVD
要40幾囖~ ><"
但我又唔係好捨得用我自己存咗咁耐,
用黎買我偶像D碟嘅錢囖~
點算好呢..DEAR ME! XD |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 92 | »
|