18 - 11 *  2006"

 

都好准下!! 幾好玩..=)

 

http://www.whobirdyou.com/whobirdyou/personality_tests.asp

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



16 - 11 *  2006"

TEST成績出黎了..
今次實在非常不錯!
但我的心情卻不太好
今次我由全級59升到15名"
個個都話我勁咗好多~
但某些人,卻經常在我耳邊,
說我祗是僥幸.一點也不認同我"
其實你們知道我這個學期付出了多大努力嗎!
我甚至一個星期祗上幾次網,
日日一放學就返屋企,
一返到屋企就做功課,
做完功課又溫書,做多其他習題
我真的很,但我仍然堅持著!
難道這樣努力,也是"僥幸"嗎!?
討厭那些人...
很久沒有哭過的我,
今日竟日哭了兩次之多!
因爲他們的話,對我打擊實在很大!
對我傷害很大!
即使你們這樣說我,
也許祗是開玩笑,
但對我黎講,真的很有影響力!
希望你們反省下自己,
感受一下別人的感受!

阿YUEN今次可能考得比上次差咗少少咁多..
真係好少好少,
但希望佢唔好唔開心,
事關大部分都不是她的錯,
是評分標準的錯!
不要難過呀!! 好朋友!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]