|
12 - 11 * 2006"
前兩天,有點過分的激動同興奮..
有點失常..
今日,再黎對前兩日的
萬千星輝頒獎典禮2006 的過程同結果
進行一個理性的分析 XD
首先,鐘嘉欣拎咗飛躍..
真係暈得一陣陣~
講真,我覺得佢D戲好屎囖"
我就希望唐詩詠拎喇!
而馬國明..30幾歲
捱咗咁耐,算係當回報吧!
佢做戲..都一般喇~
"思琦妹",最佳女配角.
我冇乜意見.佢都算OK
對佢冇感覺..=v=
黃德斌,最佳男配角
其實我完全冇睇過 火舞黃沙
所以都唔知佢點嘅..=v=
不過,佢事前都呼聲幾高嘅~
森美拎最佳節目主持就簡直正喇!
唔係比佢,我都諗唔到邊個喇~
雖然,阿方生都有份候選,
可惜入唔到5强喇..
而RONALD入到5強都唔錯喇!
對比黎講,始終都係森美好~ XD
馬浚偉,電視男角色
無言..冇睇過
不過我多鐘意馬仔 =v=
阿佘,電視女角色,正!
差D以爲冇咗女主角,好彩冇事!
鄭嘉穎先生,最佳男主角
勁勁勁勁勁正!!
或者,好多另外四強嘅FANS回好唔認同
但,都祗係佢地唔瞭解嘉穎,
唔知道,其實嘉穎係捱咗好耐好耐,好辛苦架!
13年,事業有起有落.打擊都米話唔大!
喺台灣嗰陣,我真係覺得係佢e一生人最辛苦嘅日子!
冇野做,日日就搵野黎打發時間
生活都要阿媽比錢先維持到
終于,比佢捱過咗,拍咗"絕代雙嬌"......
返到香港,好彩有樂小姐嘅幫助
終于入了TVB..拍咗"天幕下的戀人"
實在多謝NIKI,多謝王監製~
而且,嘉穎係"天幕"入邊,
佢亦做得好好! 相信好多人睇完都十分認同佢!
所以,最佳男主角真係非佢莫屬!
阿佘,最佳女主角..GOOD!
我一直都係咁支持佢嘅!
講真,肥田D戲其實好作狀!
雖然話係犧牲大,但e個獎
演技都唔少得架!
最佳綜藝資訊節目,美女廚房
預料之內..哈!
當然! 話晒美女廚房收視勁過獎門人喎! XD
最佳外購節目 ,阿笨與阿占"
唉..還我女王的教室!! ><"
萬千光輝演藝大獎,KING SIR
我幾鐘意KING SIR架,哈!
打咁多字,攰死我 XD |