14 - 10 *  2006"

今日得閒,再加上好無聊,
於是拎返以前D<YES!>出黎睇"


812期的,阿姐令爆鏡!! XD


811,琴譜..正!!


好耐之前嘅..小方同阿姐著情侶裝的! >33<"


更加耐之前嘅..XDD" 力申超可愛!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



13 - 10 *  2006"

我聲明,
完美主義者所擁有的
所有的完美的東東
是絕對不允許受到破壞的!!
否則..
完美主義者會發癲..會發癲..會發癲!!!

我發癲了..我發癲了..我發癲了!!
別再碰我的東東!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]