|
31 - 08 * 2006"
今日返學,MISS話..
開學之後要黎個"座位大調整"!!
重新編排過班入邊嘅座位"
我真係好唔想呀!!
話晒同A仔坐咗成年喇!
好難得先同佢熟咗,
變得咁好傾..
e家有話要同過第2個坐..
都唔知會同邊個坐,,
如果同咗個唔喺咁傾得埋嘅..
上堂實悶死我..><""
MISS,,求你回心轉意!!
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
29 - 08 * 2006"
聽到附近嘅超市放咗好多TWINS嘅歌
之後仲放埋 好心好報 >v<""
開心到我跳黎跳去!
點知咁啱巴士黎到,
我上車之後,
司機居然問我,
有乜事咁開心呀..
無奈死我..><""
揀緊衫嘅時候,
嗰間SHOP放咗記得記得 再見美惠 玩泥沙
我諗,D歌都唔錯喎,
唔知會唔會放ABC君呢..
到放下一首喇..
我一聽前奏,
嘩! 咁叫咗出黎!
原來係 無雙譜!! >333<
由e首歌派台以來,
我都未試過喺街度聽到..
真係興奮到傻!!!
發覺每次去嗰間SHOP,
都會聽到方生D歌..
以後一定要去多D..XDD |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 92 | »
|