19 - 08 *  2006"

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



16 - 08 *  2006"

本以爲6-2一別後,

就以後都唔會再見到"某人"了..

點知, 今日佢居然返咗黎SCHOOL!

興奮死我..XDDD

本來上緊堂嘅時候, 訓著咗嘅"

阿YUEN一話俾我知, 佢返咗黎, 喺6樓

我就成個人醒晒, 不斷透過窗, 望上去..

頸都痛埋..XDDD

食LUNCH嗰陣, 本來以爲佢已經走咗架喇.

點知見到佢入咗去7-ELEVEN..

我即刻激動到拉住阿YUEN, 衝咗過馬路..=P

但我居然睇唔到有車黎緊, 差D俾車撞..><""

對唔住呢, 阿YUEN!!

咁耐冇見, 都仲係咁鐘意玩人嘅!

今日又俾佢玩多次..淤死了 XDD

仲有9日就B-DAY了,

希望佢記得佢應承過我嘅嘢喇, >v<"

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]