|
10 - 11 * 2006"
恭喜 美女廚房 獲得「最佳綜藝資訊節目」大獎
恭喜 鄭嘉穎先生 獲得「最佳男主角」大獎
我已興奮得不懂得說話,,
祗能够說:
我愛方力申
我愛鄭嘉穎
我愛TVB!!
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
04 - 11 * 2006"
啱啱放學返到黎..XD
啱先等巴士嗰陣,激死我!!
我簡直就失控!!
我拎住今日買嘅TVB周刊..
[鄭嘉穎先生同好多其他TVB ARTIST做COVER
係關於2007 TVB 台曆嘅
(事關我太耐冇踮過部電腦,太耐冇上網
所以尋日先知..然後今日先買 ><" ) ]
然後咁啱「鷄仔同學」行到埋黎,
佢拎同淑儀就拎住我本TVB周刊黎睇..
我不斷叫佢地:「小心D呀! "巢"咗殺咗你地!!」
然後鷄仔同學突然講咗聲:我好鬼憎佢嘅啫!
(指住阿鄭先生...) >M<"
聽完之後,我傻咗..
我想大叫,但又驚俾人望住..
想鬧鷄仔..但又好似唔係幾好咁"
於是我失咗控咁喺巴士站行黎行佢..
總之就發咗傻~
之後淑儀問我:乜你唔係鐘意佢嘅咩!?
然後,鷄仔就好尷咁喺度笑....
我就繼續失控..
雖然,我平時大多數都係提住阿方生同傅小姐..
但都有提起過阿鄭生喇~
都未至於話唔知我鐘意佢啩!!
我諗都差唔多全班都知架喇!
我都有買過佢嘅碟,買過佢做COVER嘅雜誌喎!!
我絕對係佢FANS黎喎!!
我口中都成日提佢喎!!
天呀..天呀!!
你係米想玩死我..等我今晚冇得訓! |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 92 | »
|