|
24 - 12 * 2006"
活動:新碟發佈會
日期: 2007年01月12日
時間:18:00 P.M.
地點:銅鑼灣時代廣場
12號發佈會,18號出碟!
好野!!
方生,我信你係得嘅!!
好有想法的一隻主題碟.
一定賣個滿堂紅!! >33<"
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
24 - 12 * 2006"
今日同成大班同學仔出街 XD
先一路行街,一路等雲雲佢地"
買咗兩紥花,
諗住聽日CHRISTMAS
全班每人送兩枝 XD
但最後等唔切,
去教堂先喇!
好大好大的一個教堂"
真係好大,好靚呀!!
遲下PO相 =P
跟住到LUNCH-TIME喇,
去咗KFC..
諗住繼續等埋雲雲佢地~
點知等咗成個鍾,
都未黎!
我餓到扁咗 >m<"
後來,居然打電話黎
話"蕩失路",激到我跳起! ><"
2.30 p.m. 都仲未食野~
傻GA"
食完野,
又去咗行街
買咗一本NOTEBOOK =]
本來仲想買好多好多野架!
可惜..
嗰日帶出去d錢
都俾人借得七七八八了~ =3=
唔製! 下次要狂買野!!
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 92 | »
|