|
25 - 12 * 2006"
MERRY CHRISTMAS!! >3<"
好開心,收了唔少禮物!
多謝敏儀,阿婷,琦姐,阿YUEN,
蝦姐,老鼠,蕾蕾,賢賢,等等... XD
特別鳴謝 MISS CHEUNG >3<
英文老師MISS CHEUNG出錢同我地搞PARTY,
超愛你呢! MISS CHEUNG! >33<"
訂咗5個蛋糕(當然,唔係大嘅喇~)
我同阿YUEN負責買汽水,
最後,d人唔肯送貨,
我地兩個拎住8樽汽水,
(仲要係加大裝嘅!!)
再加上一大堆薯片等食物,
搬咗九條街,截的士返去~
癲了..癲了!!
手都斷喇!
都唔知邊個呃我,
話可以送貨嘅!
放學之後,開始狂歡!
全班都留低晒喺度 好開心!
我同MISS切蛋糕派俾其他人,
切足全程,手又要斷喇!!!
個個都掛住自己玩自己嘅..
唔製呀! ><"
最後,終于切完喇!
啱啱開始食咗兩啖,
阿橙成碟蛋糕"躂"咗黎我頭上,
頭髮都成塊面都變咗白色!
天呀! 我要報復 XD
狂追,狂躂蛋糕..
超好玩呢!! XP
最後玩完喇~
諗住去洗咗d CREAM佢喇~
但就愈抹愈大鑊..
d頭髮成舊咁躂喺到..
超變態 =P
今次我地仲玩得癲過上次
我嘅生日PARTY! XD
之後返班搞衛生..
希望聽日唔會好似上次咁,
第二日返到去,變到好臭 XD |