|
24 - 01 * 2007"
今日返學好眼訓.
一小息就趴低訓,訓到MISS黎 =v=
愈黎愈憎阿陳SIR!
上課悶到我想丙佢!
一張TEST PAPER講做個幾星期,
傻咗咩!
搞到我愈黎愈想訓.
日日凍到傻,
LUNCH都冇胃口 =w=
放學返屋企,乜都搵我做.
事關阿哥又"咬柴"
打籃球扭親隻手 =v=
次次臨放假佢都會咁嘅.
有冇咁巧合~
不過,都真係夠晒黑仔LOR.
東張西望有力申,
講<心想事成>煞科.
力申個BLOG話02-14上映,
好想快D睇.
力申嘅電車男超突出囖 XD
仲要口窒窒 笑死我!
勁歌金曲又有力申.
係阿個提醒我睇嘅,唔該晒! >v<"
唱大細心,下周挑戰歌.
加油! 一定上到榜嘅!
力申係頭條網度打咗BLOG
講隻碟成績好好,比以往都好!
佢開心,我都好開心! 哈~
YAHOO!嗰個BLOG
力申成日KEEP住更新
真係抵錫架喇~ XP
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
20 - 01 * 2007"
今日一起身,
發覺外邊有D雨.
喺度諗去唔去買碟好.
但難得放假,可以出去,
點可以唔去呢.
同埋,聽日又唔得閒,
去唔到喇~
好一於去喇!
唔食早餐,出去!
落雨,都幾凍!
去到問:唔該,有冇方力申隻<在你遙遠的附近>呀?
嗰個姐姐答:緊係有喇!
嗱,哩度~
我即刻定返晒.
幾緊賣晒! XD
然後個姐姐問個老闆娘,
仲有冇存貨.
個老闆娘話好似冇.
得返e隻.
個姐姐一查,原來得返3隻!
我即刻答咗句:
哈~ 咁好賣呀!
hohoho...
然後俾錢..走.
其實本來諗住買埋<失而復得 >
點知,冇喎" ><"
有D失望~
去咗玩具店睇,
見到D KERORO..
超想要!
冇錢NA! 唔買~ T^T
返家喇~
返到家,全屋得我一個.
即刻開電腦,拆碟,睇MV!
超正!
先苦後甜個MV,
睇到我眼濕濕!
我傻的 XP
歌詞簿D相好正!
方生好型,真係成熟咗BOR! XD
中午爸爸媽媽又唔返.
LUNCH又食杯麵" =v=
早知你地唔返,
我就去完M記先返喇! |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 92 | »
|