|
14 - 01 * 2007"
偶像·愛情 論
「你都有方力申喇」
這句話,自從一個多月前,
聽到一個人同我講之後
一直在我腦裡邊徘徊了很久.
記得當初
也不知道是甚麽原因
而喜歡方力申.
由有好感,到常常留意,
再到深深地喜歡佢,支持佢.
時間過得好快.
但由始至終,我都衹係當佢係我偶像.
係偶像!
有一次,有個人問我(係同學黎嘅):
你想唔想嫁俾方力申呀?
我即刻唔駛諗就答咗佢:唔想.
佢又問.點解嘅?
我話:我當佢係偶像,偶像唔係要黎咁架.
而愛情,我亦不知道該怎麽理解.
我相信,每個人都一樣,
都希望自己能擁有愛情,
完美而又幸福的愛情.
我不理解,追星和愛情,
點可以攞黎作對比!
這對每一位追星的人來説,
都是扼殺!
難道我們追星有錯嗎!?
難道我們要擁有愛情,
就必先放棄我們的偶像嗎!?
我可以答,我絕不會!
不知道為甚麽,
一有空餘時間,我在發呆時,
我就會回想起那句話.
然後,我便覺得很失落.
甚至,多數情况下
我會掉下眼淚
我可以説,這句話傷得我好深.
我很迷茫.
是否每個人都會這樣看我?
不知道該怎算好...
[以上內容絕對不是針對講那句話的人,
或牽連在內的人而言.] |