15 - 01 *  2007"

今日,心情不佳.
本來上午冇甚麽,
也幾正常.
下午返屋企,上網,
令我很難過.

今期明周話,
力申隻新碟未推出就俾人
大量咁上下載.
我想,這應該係佢喺嗰日TVB頒獎禮
唔開心嘅原因之一吧.
討厭那些人!!
力申,開心返喇!

THERESA上網留意,
話FANS們前兩日出FUNZ
可能見佢冇乜點笑,
所有唔多敢同佢講野.
聽阿姐語氣,佢好似幾唔開心!
愈睇阿姐留俾我地嘅字,
我就愈想喊.
對唔住! 阿姐!
我們永遠都咁疼錫你!
唔好唔開心喇!!
阿姐,你開心返喇!

嘉穎21號返香港LU~

AFA又換新版面.
CHERIE辛苦你喇!!
好靚呀! =)

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



14 - 01 *  2007"

偶像·愛情 論

「你都有方力申喇」
這句話,自從一個多月前,
聽到一個人同我講之後
一直在我腦裡邊徘徊了很久.

記得當初
也不知道是甚麽原因
而喜歡方力申.
由有好感,到常常留意,
再到深深地喜歡佢,支持佢.
時間過得好快.
但由始至終,我都衹係當佢係我偶像.
係偶像!
有一次,有個人問我(係同學黎嘅):
你想唔想嫁俾方力申呀?
我即刻唔駛諗就答咗佢:唔想.
佢又問.點解嘅?
我話:我當佢係偶像,偶像唔係要黎咁架.

而愛情,我亦不知道該怎麽理解.
我相信,每個人都一樣,
都希望自己能擁有愛情,
完美而又幸福的愛情.
我不理解,追星和愛情,
點可以攞黎作對比!
這對每一位追星的人來説,
都是扼殺!
難道我們追星有錯嗎!?
難道我們要擁有愛情,
就必先放棄我們的偶像嗎!?
我可以答,我絕不會!

不知道為甚麽,
一有空餘時間,我在發呆時,
我就會回想起那句話.
然後,我便覺得很失落.
甚至,多數情况下
我會掉下眼淚
我可以説,這句話傷得我好深.
我很迷茫.
是否每個人都會這樣看我?
不知道該怎算好...

[以上內容絕對不是針對講那句話的人,
或牽連在內的人而言.]

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]