29 - 12 * 2006" 12-29喇! <甜蜜蜜>正式推出! 恭喜阿姐!!
12-29喇! <甜蜜蜜>正式推出! 恭喜阿姐!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
28 - 12 * 2006" 好對唔住! 都怪我愈幫愈忙. 如果唔係我, 我嘅兩位好朋友嘅關係就唔會惡化. 最起碼,保持原狀都好過e家咁! 對唔住!! 不衹怎麽的, 很想一個人.. 做甚麽都..一個人.. 聽日12-29喇! 阿姐本<甜蜜蜜>出喇!! 偶像加油呀! 我一定買嘅 XD
好對唔住! 都怪我愈幫愈忙. 如果唔係我, 我嘅兩位好朋友嘅關係就唔會惡化. 最起碼,保持原狀都好過e家咁! 對唔住!!
不衹怎麽的, 很想一個人.. 做甚麽都..一個人..
聽日12-29喇! 阿姐本<甜蜜蜜>出喇!! 偶像加油呀! 我一定買嘅 XD