29 - 12 *  2006"

12-29喇!
<甜蜜蜜>正式推出!
恭喜阿姐!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



28 - 12 *  2006"

好對唔住!
都怪我愈幫愈忙.
如果唔係我,
我嘅兩位好朋友嘅關係就唔會惡化.
最起碼,保持原狀都好過e家咁!
對唔住!!

不衹怎麽的,
很想一個人..
做甚麽都..一個人..

聽日12-29喇!
阿姐本<甜蜜蜜>出喇!!
偶像加油呀!
我一定買嘅 XD

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]