27 - 01 *  2007"

噚日小旋開POST,
話AFA嘅資金不足,
2007年可能要關閉.
我實在看不下去!
一年以來,AFA帶俾我好多野.
好多關于力申嘅一切,
好多好多嘅好朋友,
好多好多嘅快樂回憶..
我真係唔想就咁就冇咗e個FORUM
AFA, 「我絕不能失去你..OH~」 (=w=")

夜晚出去食飯,
9.00先返到.MISS咗力申頒獎 T^T
唔製..
睇完頒獎禮.
基仔講嘅野,真係好啱!
e家香港d傳媒風氣真係非常唔好!
個個星期打開本雜誌,
唔係話e個同嗰個拍拖
就話e個同嗰個不和!
兩個人合作,唔傳緋聞就傳不和~
唔好話睇嗰個悶,
寫嗰個都悶喇~
讀者都唔係傻架,
你估你寫乜,人就信乜喇咩~
搞到個娛樂圈好似好复雜,好亂咁!
收手喇! 唉..

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



26 - 01 *  2007"

祝 某人 生日快樂!

不知不覺間,又一年,
原來時間過得真係咁快.
盡管冇可能,但我仲係想講句
我「想回到過去~」(真係周杰倫LOR~)
好耐冇見某人,
很想念那個過咗期嘅生日諾言.
雖然,佢冇履行佢嘅諾言,
有時諗諗下,都幾嬲佢.
但,又嬲佢唔落佢.真係好傻.

講多句喇. 生日快樂! 大傻瓜!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]