|
18 - 03 * 2007"
我們之間的關係,十分模糊
我們常常談天說地
你很關心我,我也很關心你
你時常在我煩惱的時候幫助我,支持我
我亦時常告訴你,我的煩惱及仿徨
有時,你會說笑話逗我笑
有時我亦會變得很傻,令你哭笑不得
甚至乎你會對我說些超越朋友界線的話
但我卻不懂得去回答你
因為我不清楚我們之間的關係
想起我們的經過
我有時會笑,有時卻會哭
我實在找不到方向
時間不多了
也許,就此告別嗎
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
17 - 03 * 2007"
真係好鬼憎某些傳媒!
自從嘉穎攞獎,就無論佢做乜,
都係咁踩佢! 講親都係衰野黎嘅!
寫意先播咗嗰幾日,就踩足咁多日.
又話抄故事,又話抄造型,又話唔演技!
都話講咗「本故事純屬虛構 如有雷同純屬巧合」
好喇喎! 乜都講晒喇! 激死我喇!
今日真係「食粥三餐」 =v=
早餐喺屋企食瘦肉粥+麵包
LUNCH,同敏儀去咗食艇仔粥.
點知翻到屋企,媽媽打電話黎,
話佢煲咗煲豬骨粥,
叫我整返熱黎食 OMG~
食傻我喇~
今日好開心!
不過有d野唔講得 KEKE.. |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 92 | »
|