14 - 02 *  2007"

情人節, 和家姐 阿哥 過..

行街, 買了對PUMA鞋 >3<

LUNCH嘅 黑椒牛肉絲意粉, 幾正喎!

雜果賓治幾好飲 =)

行咗陣, 去M記飲咗杯朱古力奶昔.

許留山嘅單吊西(西瓜)仲正!

返到屋企, 冇食飯 XP

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



11 - 02 *  2007"

搬了新家!!

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]