14 - 02 * 2007" 情人節, 和家姐 阿哥 過.. 行街, 買了對PUMA鞋 >3< LUNCH嘅 黑椒牛肉絲意粉, 幾正喎! 雜果賓治幾好飲 =) 行咗陣, 去M記飲咗杯朱古力奶昔. 許留山嘅單吊西(西瓜)仲正! 返到屋企, 冇食飯 XP
情人節, 和家姐 阿哥 過..
行街, 買了對PUMA鞋 >3<
LUNCH嘅 黑椒牛肉絲意粉, 幾正喎!
雜果賓治幾好飲 =)
行咗陣, 去M記飲咗杯朱古力奶昔.
許留山嘅單吊西(西瓜)仲正!
返到屋企, 冇食飯 XP
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
11 - 02 * 2007" 搬了新家!!
搬了新家!!
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]