|
07 - 07 * 2006"
近喱個學期..我成績簡直係一落千丈!
其實講真,我嘅好勝心好強!
之前一個學期,見到自己嘅成績不如好多人"
我心都唔多好受' 好希望可以喺下個學期進步返,
絕對唔可以就咁衰俾人睇嘅!
喺今個學期嘅期中考,我嘅成績的確係進步咗"
每科都俾以前高分..但我嘅名次反而完全冇變過,
因爲,唔單祗我一個人喺度進步緊
係每一個人都不斷努力,不斷進步緊!
所有我知道,我一直按原來嘅方法去學習,係唔夠嘅"
我一定要比以前更加努力,付出嘅比以前要更多!
將近期末考嘅時候,我感覺到我身上已經有一定嘅壓力喇~
因爲我真係好想好想,極度渇望可以進步,儘管係少少嘅進步都好"
我知道,我冇進步,係冇人知道我付出過嘅!
我一定唔可以等其他人以爲,我係唔得嘅!
复習嘅時候,我都好俾心機"
我可以講,基本上基礎嘅嘢,對我嚟講難度唔大.
但考試嘅時候,首先係因爲題目比較靈活,
而我就凈係睇死嗰D咁嘅基礎題型,令到我又有D應付唔到~
到咗將近收卷嘅時候,我嘅壓力越嚟越大!
明明嗰一條題目,我係諗到解法嘅,
但我居然腦裡突然一片空白,連手都震埋.乜都寫唔到出嚟.
終於收卷,我咁就冇咗16分!
考完數學之後我心情仲未平复,又要考物理
於是,成段考試嘅時間,我都渾渾噩噩咁~
唔知做緊乜,計一條好簡單嘅數都要計好耐..
再加上我唔知幾時考完,
所有我做得好慢好慢..
最後收卷喇,都仲有好多好多未做晒!
但係有D嘢,我真係好需要自我檢討一下嘅"
其實未進入復習之前,我一直都比較散漫..
成日凈係識對住部電腦,根本冇心機學習"
上課有成日訓覺,真係發生乜事都唔知!
冇好嘅基礎,就算復習點認真都好
成績有點會好呢!
真係好想對所有人講出一句我一直開唔到口嘅說話:
對唔住!
|