07 - 07 *  2006"

近喱個學期..我成績簡直係一落千丈!

其實講真,我嘅好勝心好強!

之前一個學期,見到自己嘅成績不如好多人"

我心都唔多好受' 好希望可以喺下個學期進步返,

絕對唔可以就咁衰俾人睇嘅!

喺今個學期嘅期中考,我嘅成績的確係進步咗"

每科都俾以前高分..但我嘅名次反而完全冇變過,

因爲,唔單祗我一個人喺度進步緊

係每一個人都不斷努力,不斷進步緊!

所有我知道,我一直按原來嘅方法去學習,係唔夠嘅"

我一定要比以前更加努力,付出嘅比以前要更多!

將近期末考嘅時候,我感覺到我身上已經有一定嘅壓力喇~

因爲我真係好想好想,極度渇望可以進步,儘管係少少嘅進步都好"

我知道,我冇進步,係冇人知道我付出過嘅!

我一定唔可以等其他人以爲,我係唔得嘅!

复習嘅時候,我都好俾心機"

我可以講,基本上基礎嘅嘢,對我嚟講難度唔大.

但考試嘅時候,首先係因爲題目比較靈活,

而我就凈係睇死嗰D咁嘅基礎題型,令到我又有D應付唔到~

到咗將近收卷嘅時候,我嘅壓力越嚟越大!

明明嗰一條題目,我係諗到解法嘅,

但我居然腦裡突然一片空白,連手都震埋.乜都寫唔到出嚟.

終於收卷,我咁就冇咗16分!

考完數學之後我心情仲未平复,又要考物理

於是,成段考試嘅時間,我都渾渾噩噩咁~

唔知做緊乜,計一條好簡單嘅數都要計好耐..

再加上我唔知幾時考完,

所有我做得好慢好慢..

最後收卷喇,都仲有好多好多未做晒!

但係有D嘢,我真係好需要自我檢討一下嘅"

其實未進入復習之前,我一直都比較散漫..

成日凈係識對住部電腦,根本冇心機學習"

上課有成日訓覺,真係發生乜事都唔知!

冇好嘅基礎,就算復習點認真都好

成績有點會好呢!

真係好想對所有人講出一句我一直開唔到口嘅說話:

對唔住!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



03 - 07 *  2006"

WELCOME TO MY BLOG !!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]