|
08 - 07 * 2006"
2006 MR.HK選舉終於完咗"
最後,俾 黃長發 拎咗冠軍!
而 高鈞賢 就衛冕唔到~
啱啱公布結果嘅時候,真係極度失望...
點睇,我都完全唔絕對 黃長發 靚仔,
而且,答問題有口窒窒,口音又唔凖"
真係完全冇優點嘅,
MATTHEW就唔同呢!
又靚仔,又識講嘢,上到台又鎮定,對FANS又NICE,又搞笑.....
尋晚睇"當MISS HK遇上MR.HK時"嗰陣,
媽咪話:"高鈞賢肯定贏緊喇!佢係好靚仔!"
今晚睇緊選舉嗰陣,媽咪又話:"高鈞賢真係好靚仔!"
連媽咪平時咁少留意明星,咁少讚明星嘅都咁講,
證明MATTHEW得,係絕冇花假架喇!
嗰個黃長發點同MATTHEW KO KO KO比呀!
世界上,真係冇絕對嘅公平嘅!
但諗諗下,其實就算MATTHEW真係票數多..
TVB都唔會俾佢贏架喇!
如果佢真係贏咗,咁以後仲邊有人去參加喎"
同埋..到時可能會有D觀衆認爲,冇新鮮咁囖~
但最嬲嘅係,點解TVB要搞"衛冕戰",擺MATTHEW上台喎!
米就係為咗"谷"收視,同埋令多D觀衆打電話..
其中當然好多係MATTHEW FANS喇!
咁搞法,真係唔知到時報紙雜誌又要寫D乜喇..
都唔知到時MATTHEW點落台!
點完真係好唔開心呀! 今晚都唔知訓唔訓得著..
總之點都好..高生,我支持你!!

|