09 - 07 *  2006"

唔知點解,世上嘅嘢就係咁巧合嘅!

之前《通天幹探》,有KEVIN,咁啱又有MATTHEW喎"

嗰陣,我都已經好開心架喇~

今次TVB新劇《寫意人生》(暫名),有KEVIN,

又再次咁啱有MATTHEW喎!! 

TVB真係好似知道我心意咁嘅..XD

兩套劇我都勁期待呀! TVB快D播吧!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



08 - 07 *  2006"

2006 MR.HK選舉終於完咗"

最後,俾 黃長發 拎咗冠軍!

而 高鈞賢 就衛冕唔到~

啱啱公布結果嘅時候,真係極度失望...

點睇,我都完全唔絕對 黃長發 靚仔,

而且,答問題有口窒窒,口音又唔凖"

真係完全冇優點嘅,

MATTHEW就唔同呢!

又靚仔,又識講嘢,上到台又鎮定,對FANS又NICE,又搞笑.....

尋晚睇"當MISS HK遇上MR.HK時"嗰陣,

媽咪話:"高鈞賢肯定贏緊喇!佢係好靚仔!"

今晚睇緊選舉嗰陣,媽咪又話:"高鈞賢真係好靚仔!"

連媽咪平時咁少留意明星,咁少讚明星嘅都咁講,

證明MATTHEW得,係絕冇花假架喇!

嗰個黃長發點同MATTHEW KO KO KO比呀!

世界上,真係冇絕對嘅公平嘅!

但諗諗下,其實就算MATTHEW真係票數多..

TVB都唔會俾佢贏架喇!

如果佢真係贏咗,咁以後仲邊有人去參加喎"

同埋..到時可能會有D觀衆認爲,冇新鮮咁囖~

但最嬲嘅係,點解TVB要搞"衛冕戰",擺MATTHEW上台喎!

米就係為咗"谷"收視,同埋令多D觀衆打電話..

其中當然好多係MATTHEW FANS喇!

咁搞法,真係唔知到時報紙雜誌又要寫D乜喇..

都唔知到時MATTHEW點落台!

點完真係好唔開心呀! 今晚都唔知訓唔訓得著..

總之點都好..高生,我支持你!!

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]