11 - 07 *  2006"

今日A FOR ALEX嘅人講,

啱啱放學ICU..

話個嘉賓游水快過行路,又話代表過香港出賽"

個個都以爲係小方,

結果..係阿水"

正如我上次一樣.

聽到..運動了得,又陽光,唱歌又叻..

就因爲係小方..結果又唔係"

放學ICU..=w="  真係無奈"'

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



10 - 07 *  2006"

世界盃終於結束咗"

最後,意大利贏咗法國,拎咗冠軍.

真係好傷心..眼淚忍唔住要掉下"

比賽中,施丹被紅牌咁出場..

或者好多人認爲佢太過衝動.

但作爲一個"好好先生"..一代"球王"..

又點會真係咁易就出"頭"打人呢!

我覺得,一定係對方挑引再先!

而喱場比賽,咁啱亨利又傷咗

被意大利追平後,又唔可以再下一成!

但無論施丹定亨利,喺喱場比賽裡邊

佢哋嘅表現都非常之出色!

場波,法國隊有唔少嘅進攻,

但意大利嘅防守亦非常之強"

最後要以射十二碼嚟定勝負,真係輸得唔抵呀!

ZIDANE,HENRY,YOUR ARE THE BEST!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]