04 - 02 *  2007"

發咗癲,一口氣整咗一大堆圖 XD
方生的 -v-
整得最差嘅一個. ><"
BAN:

ICON:

嘉穎同「傻妹」NIKI的
哈~ 甜到漏 XP
BAN:

ICON:

阿姐的..
又係超簡單.
不過鍾意e張TEXTURE圖 XD
BAN:

ICON:

今日見到阿SA 阿GILL呢輯相
覺得好靚,於是整咗.
但我又唔上佢地嘅FORUM
都唔知攞黎做乜 =v=
攞去俾人睇吧~


 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



03 - 02 *  2007"

好耐冇打BLOG,亦好耐冇上FORUM.
因爲近排功課太多了!
同埋,掛住煲日劇 XD
煲咗10集<最後的禮物>
仲有1集大結局,
等阿哥返黎,今晚睇埋佢! XD
喊咗無數次! ><"
再加上煲咗5集<在世界中心呼喚愛>
喊得仲勁!
LAST PRESENT都話流咗d眼泪啫.
<呼喚愛>喊到我停唔到!
先睇咗開頭,都未講亞紀有病,
講到爺爺死咗,我都已經喊成咁.
如果講到亞紀病,我簡直不敢想象.
諗住睇完e兩部,就睇<白夜行>同埋<唯愛>
HAHA..我真係癲了!
其實<東京塔>同<太陽之歌>都好想睇.
遲d睇埋佢..
HAHA..XP

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]