23 - 03 *  2007"

今日心情波動好大!
早上前兩節課都OK喇,幾開心.
上完MATHS落課,同王少傑講笑.
笑得OK大聲喇.
但橙同學佢居然鬧我囖!
唔祗一次喇!
一句得埋黎叫我唔好嘈.
喂,落堂喎,邊條法律規定唔俾落堂講笑架!
雖然,以往佢點激我我都未嬲過佢,
但今次唔同囖.
我本來都唔知佢心情唔好架,
佢鬧完我就估到喇.
但心情唔好大晒咩.
最憎人將自己唔開心嘅野發泄喺人地身上!
「己所不慾,勿施于人」囖!
過咗1分鐘左右,我忍唔住,喊咗.
我一日冇同佢講過野.
但佢好似完全唔知自己激嬲咗我咁囖!
我同你係FD,但唔係乜都忍得到架!
然後阿昕同佢又唔知咩事,
又鬧交囖,佢地真係,复雜到唔識講~

下午,講阿YUEN d「少女心事」,哈哈..
真係勁矛盾,唔識解 XD

本來喺PLAYGROUND度一路行路傾都幾開心嘅,
但一返到入課室就唔同晒囖~
個個心情都好似好差咁,
我好似去到邊都唔應該存在咁.
搞到我好煩躁. 乜都諗唔到,乜都唔想講.

討厭我的野蠻父親!!
日日都嘈嘈嘈,煩死人喇!
全屋人都俾你鬧過喇!!
俾面媽咪先唔同你拗!
米以為自己好有道理!

救命呀!
今個星期勁唔開心!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



21 - 03 *  2007"

上午,CHINESE堂,
陳SIR,你得晒! 又唔講課~
突擊檢查,收咗幾張PAPER上去.
我諗又再全班中招喇!
仲話未做完嘅,要抄10次! 傻架!
發覺佢近排踏入更年期囖.
日日都唔講課,然後就死鬧我地!
個個俾佢激到起晒火~
唔該,就黎中考架喇! 米玩喇,認真上課喇!
放學,佢仲係咁講,留咗10分鐘.
佢一話落課,冇人睬佢,唔同佢SAY BYE 囖~
佢都未行出課室,琦姐就忍佢唔住
一手飛咗個唔知乜上去!
然後梁同學又踢凳!
跟住,個個都開始鬧佢!
真係做老師做成佢咁,都得晒喇!

下午,P.E. MOCK
去到運動場,等咗超耐.
差唔多到我地班嗰陣,開始勁緊張!
驚到全身都好凍! ><"
跑200m,勁差喇!
成TEAM都逹唔到100分,死緊!
但SIT-UPS就超好喇~
105分,卡卡卡卡~
考完晒,攰到我傻咗.緊眼訓呀!
今晚一定要早d訓!
敏怡跑嗰陣,拉傷咗大腿,勁慘!
搞到SIT-UPS考唔到.但缺席~
敏姨姨,唔好傷心呀! 好快冇事喇! >3<"

變得愈黎愈曖昧了,
我不懂得應付!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]