12 - 03 *  2007"

今日英文堂,做 ORAL EXERCISE..
有條問題係:What's your favourite film star?
haha..我即刻大聲答:ALEX FONG!
阿YUEN就話:BOSCO WONG.  XD
其實點解唔答KENNY KWAN 呢.
關生都拍過電影喇,哈哈!

<寫意人生>今晚首播! 正!
我真係一開始就擔晒凳仔黎睇囖!
之前嘅<同事三分親>同<亂世佳人>都冇睇.
d人同故事,完全冇興趣!
講返<寫意>,嘉穎好搞笑!
講佢喺屋企同阿妹頂嘴嗰度,笑死我!
佢個眼鏡框真係好粗! 睇起身好好笑! XP
個造型靚仔都冇人有! 哈~
基本晒,我一睇部戲,無論係乜劇情,
無論有冇嘉穎,我都笑住咁睇嘅~
我真係傻咗架喇 XD
以後一定會晚晚追嘅!
<寫意人生>加油! 收視NO.1

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



06 - 03 *  2007"

近兩日凍咗,我又病喇!
重感冒囖! 辛苦到死!
勁唔想返學,上緊堂都頭暈暈~
勁多鼻水,一個上午用晒成包紙巾囖! =v=
救命! 辛苦死我喇..
乾脆發燒算喇,咁就可以唔返學!
覺得自己身體愈黎愈差~
病完好返冇耐又病過.
都唔知搞乜!
仲要次次都傷風感冒,喉嚨痛.
又唔見佢黎鑊金嘅,發燒呀嘛! 傻咗定喇~

P.E.堂,辛苦到死咗!
本身病到七彩咁都已經冇乜力氣.
跑咗2 ROUND,
然後一口氣做咗50幾下SET UP,
再快跑2 ROUND! 想死咩!
跑到最後,差d暈,
跑完要扶住雲雲先企得穩 ><"
鄭SIR見我跑到咁慢,
仲死咁話我冇d力氣. 搞錯!

太辛苦,放學即返家.
超攰, 超辛苦, 超暈..

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]