20 - 04 *  2007"

之前,就因為對事情的希望太大,太執著
但又不能如意,而好沮喪
近兩日,諗通咗之後
又變得太無欲無求
對一切都諗住:冇所謂喇
突然,有d迷失嘅感覺
有野煩,又嫌煩
冇野煩,又想搵野煩
小儀,你真係好無聊!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



17 - 04 *  2007"

(20-04 補打..)
e幾日日心情好好耶!
好似明白咗,唔再咁執著.
其實一切都保持原狀,都唔錯!
(包括愛情與友情吧!)
所有嘅一切,要黎嘅總會黎.
唔黎嘅,你逼佢都冇用!
人放輕鬆了,心情開朗了!

今日令我爆笑的事太多了! 哈~
早上做SIT-UPS,
一起身,頭撞咗去阿YEN嘅面上.
兩個人都大叫,
然後我笑到訓低咗,傻了!
P.E.堂,跑步跑第一!
終於贏了某同學 哈,第一次!
唔知佢有冇盡全力嘅呢? XD
不理了,反正事實也好,安慰也好
開心就是了! =)

經過附近,我們眼神相遇了
我們都笑了 =)
令我心情更好了
大傻瓜,終於改變了..
盡管祗是少許吧

放學,同阿YEN去CANTEEN食雪糕
嘗試新口味-綠豆雪糕
很不錯! 下次再食 XD
返班,遇到標叔叔 同 王少傑,我的好隔黎位~
佢地正諗住去食雪糕
我就同阿YEN隨口講咗句:請埋我食~
點知返到去,真係見到杯雪糕喺我枱面!
天呀, 超好人呀! 多謝晒!
阿YEN勁羡慕咁~ 我又好尷喎 =v=
雖然我食完一杯已經夠晒,勁飽!
但冇可能唔領情架嘛! 一番心意~
俾第個食就更加唔好喇~
於是,自己食埋佢! 簡直好似英勇就義咁!
幾驚食咁多,屙死我 哈~
頂住咁肚,食晒!
小儀,你係得嘅 =v=

然後,突然落起大雨!
我好開心,哈~
個個都冇帶遮,我帶咗!
笑死我~ 幸災樂禍~
返家,見到橙生同其餘3位男同胞們
4個人,1把遮,唔忍心,結果主動遮埋阿橙.
搞到好曖昧咁~ =v=
個個唔識我地嘅,都好似好怪咁~
不過事但,冇所謂 =v=
最慘嘅係,俾雨淋濕晒.
真係~ 咁好人做乜 =v=

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]