25 - 04 *  2007"

TOMORROW, P.E. EXAM
今次考 200M 了! 好恐怖!
小儀, 你一定要俾心機,加油!
跑都 32秒6 就OK了!
一定要得呀!

有信心未必會贏,但冇信心一定會輸.
唔俾信心自己, 冇人幫到你!

贏到時間,就贏到全世界!

是我一廂情願嗎!?
不會怪你的! 不想再見了!
我們不是朋友.

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



24 - 04 *  2007"

P.E. EXAM..
1分鐘做了60下SIT-UPS
小儀,你破了自己的記錄!
我好佩服你呀! XD

今天的功課,壓扁我了!
做完後,手要抽筋了!

你今天為甚麽要這麽對我說!
那麽你之前講的話,還算數嗎?
你之前說的,都是「講下啫」?
你究竟幾時講真, 幾時講假呀?
你係明知扮唔知, 定真係唔知呀?
你一時一樣, 我真係唔知你諗緊乜!

別說清楚 最驚一語說破
其實最愛 不是我

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]