04 - 04 *  2007"

原本,還以為你嫌我煩,討厭我了.
原來沒有! 太好了 多謝你 =)

你口中所講,我們是朋友.
你真的就祗當我朋友嗎?
為甚麽不對我說真話.

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



02 - 04 *  2007"

夠喇小儀,唔好再諗咁多野喇!
人地又冇同你講過d乜.
你算得係邊個啫.
憑咩人地要睬你喎!
「睬你係人情,唔睬你係道理」呀!
唔好再怨人喇,
最衰都係自己啫,
成日亂咁黎!
唔睬你米唔睬你囖,
打人地人地都唔理你喇!
睇下你自己幾衰喇!

衰人衰人,我憎死你!
唔睬你喇!
做乜整喊人喎!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]