16 - 05 *  2007"

謝謝你,對我笑了.
謝謝你,再次關心我了. =]

睇<溏心>,喊到收唔到聲!
大契就咁走咗了,好鬼憎嗰個阿琴!
扮晒野咁,搞風搞雨!
録音嗰PART最喊得犀利,
好似開水喉咁,泪水不斷係咁流.
睇睇下,我講咗句,
大契,你講完未呀,我停唔到喇 XD

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



13 - 05 *  2007"

媽媽節快樂!

出咗街食飯~ XD

亂影的~ 間野都幾大間!

不過d野唔係咁好食 =v=

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]