16 - 05 * 2007" 謝謝你,對我笑了. 謝謝你,再次關心我了. =] 睇<溏心>,喊到收唔到聲! 大契就咁走咗了,好鬼憎嗰個阿琴! 扮晒野咁,搞風搞雨! 録音嗰PART最喊得犀利, 好似開水喉咁,泪水不斷係咁流. 睇睇下,我講咗句, 大契,你講完未呀,我停唔到喇 XD
謝謝你,對我笑了. 謝謝你,再次關心我了. =]
睇<溏心>,喊到收唔到聲! 大契就咁走咗了,好鬼憎嗰個阿琴! 扮晒野咁,搞風搞雨! 録音嗰PART最喊得犀利, 好似開水喉咁,泪水不斷係咁流. 睇睇下,我講咗句, 大契,你講完未呀,我停唔到喇 XD
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
13 - 05 * 2007" 媽媽節快樂! 出咗街食飯~ XD 亂影的~ 間野都幾大間! 不過d野唔係咁好食 =v=
媽媽節快樂!
出咗街食飯~ XD
亂影的~ 間野都幾大間!
不過d野唔係咁好食 =v=