17 - 06 *  2007"

爸爸節快樂! 晚上出去食飯了.
今次都係上次媽媽節那間酒樓,
不過今次d野好似好食咗,哈~
食完飯,坐舅父車返家.途中超搞鬼 XD
不斷稱自己已4歳11個月的表妹要我們到她家玩.
媽媽問佢,去你屋企有乜著數先?
佢話,我地屋企有好多野玩,好多野食..你去到就知道架喇!
引全車人都發笑了! 真係可愛到暈!
停車後,表妹即刻拉住媽媽上LIFT..哈~
今天過得不錯吧..OK開心!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



15 - 06 *  2007"

oh, 電腦, 你終於會到我身邊了...

要 have a big hug 先得...

哈哈哈哈...

電腦, 我愛你耶!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]