|
22 - 06 * 2007"
陷入了兩難的時刻了.
表妹很想我到她家住,
順便教教她的功課,幫她補下
習其實我也冇所謂.
但哥哥快要考試了,功課好忙
如果我去了表妹家,就冇人幫佢分擔家務了.
咁佢米好辛苦囖!
之前我爲了复習,佢都幫我做了很多家務呀!
而且,哥哥真係好好人!
我知道我自己脾氣差,成日無理取閙的
但佢仍然好就得我,次次都讓我
我就這樣丟下他,好像好冇義氣哦!
再者,我亦有少少事情未解决好,
好想在家中搞掂~
怎麽辦好呢?
|
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
21 - 06 * 2007"
可惡呀!! 我辛辛苦苦蓄了半年有多的錢,
就怎麼不明不白地不見了! 好心痛呀!
為甚麼會這樣子的! 我不要!
我還要買THERESA的兩本書的呀!
討厭極了! 怎麼辦呀.. |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 92 | »
|