23 - 04 *  2007"

落雨天, 極度討厭!!
鞋子濕透了..救命!
這天氣令人煩躁不安! 討厭死了!

上MATHS, MISS LEE你擺明玩針對喇!
我祗係有疑問,細細聲問咗句隔黎位啫,
就鬧我! 傻架!
并唔係我自己咁認爲架!
落堂之後,個個都話你針對我~
好, 你得嘅! 繼續針對囖.
反正我剩返冇乜幾多日要對住你喇!

科科都話自己布置得少功課,
科科老師都話我地唔啱!
但你地有冇諗過,
好多個「少少」,堆積其實就係「多多」架!
快要攰死了, 動力, 你快點回來吧!

阿YUEN, 對不起!
是我誤會了! 是我不好!
是我多心! 是我小心眼!
我不應該這麽想的!
( 其實講真,如果真是這樣,我也不會怪誰的! XP )
好了,過去了,沒事了!
我記得你講過:你我友誼比天更高
我會記住的! 謝謝你,沒有怪我小心眼!

TOMORROW, P.E. EXAM..
小儀, GOOD LUCK!
親愛的同學們, GOOD LUCK, TOO!
XD

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



21 - 04 *  2007"

讀了她的日記, 哭了.
不知到我有沒有誤會了她的意思.
感覺上, 我是沒有誤會的
好驚,好驚,非常驚
不想再因那個人, 破壞了我們!
誰也找不到.
誰人來就我? 誰人來幫我?

我與他純屬友誼
心癢昨日已根治

姊妹有情意結
最終還是知道輕重

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]