|
23 - 04 * 2007"
落雨天, 極度討厭!!
鞋子濕透了..救命!
這天氣令人煩躁不安! 討厭死了!
上MATHS, MISS LEE你擺明玩針對喇!
我祗係有疑問,細細聲問咗句隔黎位啫,
就鬧我! 傻架!
并唔係我自己咁認爲架!
落堂之後,個個都話你針對我~
好, 你得嘅! 繼續針對囖.
反正我剩返冇乜幾多日要對住你喇!
科科都話自己布置得少功課,
科科老師都話我地唔啱!
但你地有冇諗過,
好多個「少少」,堆積其實就係「多多」架!
快要攰死了, 動力, 你快點回來吧!
阿YUEN, 對不起!
是我誤會了! 是我不好!
是我多心! 是我小心眼!
我不應該這麽想的!
( 其實講真,如果真是這樣,我也不會怪誰的! XP )
好了,過去了,沒事了!
我記得你講過:你我友誼比天更高
我會記住的! 謝謝你,沒有怪我小心眼!
TOMORROW, P.E. EXAM..
小儀, GOOD LUCK!
親愛的同學們, GOOD LUCK, TOO! XD
|