26 - 03 *  2007"

今天高興嗎?

高興吧.  患得患失.

而且突然變得很不理性!

不想「泥足深陷」, 卻又控制不了.

 

原來我身邊很多假面孔!

謝謝你們還是那麽支持我!  =]

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



24 - 03 *  2007"

雖是說了不想再哭了.
但今天,我卻哭了,又再哭.
我唔明白,點解佢會話
搞成咁可能係應為我囖!
我甚至乎,連佢地係結束都唔知.
真係好冤枉!
佢係我好朋友,我會唔會咁害佢呀,唔該!?
聽完之後嗰幾分鐘,
我都仲係冇乜野嘅.
但愈諗就愈激氣囖!
上緊課我都居然喊咗出黎.
我實在背負唔起咁大嘅「罪名」.

然後,又發現到,
原來我一直信任嘅人,
係一個好假,好奉承人嘅人囖!
好似覺得以前咁多誤會都係因佢而起咁.
實在好失望.
我個人就係咁奇怪.
有d咩心事,就要搵人傾.
但通常鐘意搵异性朋友傾.
因為同性朋友打多數都係幫唔到我解决問題
但e家,好似冇邊個係我信得過個异性朋友囖.
實在覺得好似冇人可以信任咁.
又再喊多次.

次次喊完一陣就好快笑返,
但笑完冇幾耐,又喊過. 天!

放學同阿YUEN,阿YEN行咗好耐,
傾咗好耐,好多野.
實在覺得太多野煩喇!
點解會咁架!
一次過發生咁多事,
我實在應付唔黎架!

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]