27 - 02 *  2007"

下午放學,同阿昕去咗剪頭髮..
前邊OK短,後邊好似冇見過咁 KE..
我剪得超快,等咗阿昕半個鐘!
嗰個"爆炸頭+大烏蠅"d動作超慢!
15分鐘先剪咗d陰..omg~
仲要阿昕叫佢剪碎d陰,
佢竟然話:「咁唔好睇架,你信我喇.」
真係笑到我停唔到.
剪完之後,阿昕死同我講好樣衰..=v=

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



26 - 02 *  2007"

2.25 力申生日會.
橙色做主題色..稱晒我個BLOG!  哈~

發現力申個蛋糕同阿姐個好似!
都有個Q版人仔喺度,
上邊嘅水果都一樣! 卡卡..
唔知嘉穎今年嗰個會唔會咁呢..
哈哈..係就笑死我!

力申個CAKE

THERESA個CAKE

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]