|
27 - 02 * 2007"
下午放學,同阿昕去咗剪頭髮..
前邊OK短,後邊好似冇見過咁 KE..
我剪得超快,等咗阿昕半個鐘!
嗰個"爆炸頭+大烏蠅"d動作超慢!
15分鐘先剪咗d陰..omg~
仲要阿昕叫佢剪碎d陰,
佢竟然話:「咁唔好睇架,你信我喇.」
真係笑到我停唔到.
剪完之後,阿昕死同我講好樣衰..=v=
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
26 - 02 * 2007"
2.25 力申生日會.
橙色做主題色..稱晒我個BLOG! 哈~
發現力申個蛋糕同阿姐個好似!
都有個Q版人仔喺度,
上邊嘅水果都一樣! 卡卡..
唔知嘉穎今年嗰個會唔會咁呢..
哈哈..係就笑死我!
力申個CAKE


THERESA個CAKE

 |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 92 | »
|