|
01 - 03 * 2007"
雖然力申生日都過咗好幾日,
但我都要講返下關於這件大事的感受.
今年,力申真係講咗好多次:
我會好努力.我一定唔會再令大家失望.
等等嘅說話.
每次睇完,我都好心痛.
我感覺到,力申嘅壓力好大!
但每次面對佢嘅FANS,
佢從來都笑得好開心,
佢BLOG入邊嘅每篇日記,
幾乎都有:heehee..haha..等字句.
好似話緊俾我地聽,佢好開心咁.
其實我好擔心佢,
佢為咗唔駛我地擔心佢,
佢一直都好開心咁.
而壓力,就留返自己承受.
而且,又大一歲,佢嘅壓力就更加大喇!
其實講真,跟咗方生咁耐,
我都冇乜點對佢失望過.
雖然,有時佢講過嘅一d野,
佢真係冇做到咁.
好似話出寫真喇,05年又話年底出國語碟,
然後又話06年初出碟..等等
但我好似好體諒到佢咁,
從來未怪過佢一句.
其實FANS支持得自己嘅偶像,
就唔會咁輕易咁怪責佢.
我真係希望,力申唔好再咁大壓力!
因爲,我地都好體諒你,
我地個個都好錫你!
祗要你盡咗力,我地都會覺得你係100分架!
LIKSUN'S FAMILY 萬歲!

請永遠支持方力申! |