18 - 02 *  2007"

大年初一

 「新年快樂! 大吉大利! 如意吉祥! 」

「心想事成! 」 >3<

利是收入唔錯呀! XD

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



17 - 02 *  2007"

年三十, 伯爺 伯娘 家姐黎咗,

一齊食飯 貼揮春 睇<美女廚房團年飯>

超好笑! >3<

之後舅父又黎咗.

就住隔離棟, 真方便!

瑩瑩表妹超好玩!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]