18 - 02 * 2007" 大年初一 「新年快樂! 大吉大利! 如意吉祥! 」 「心想事成! 」 >3< 利是收入唔錯呀! XD
大年初一
「新年快樂! 大吉大利! 如意吉祥! 」
「心想事成! 」 >3<
利是收入唔錯呀! XD
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
17 - 02 * 2007" 年三十, 伯爺 伯娘 家姐黎咗, 一齊食飯 貼揮春 睇<美女廚房團年飯> 超好笑! >3< 之後舅父又黎咗. 就住隔離棟, 真方便! 瑩瑩表妹超好玩!
年三十, 伯爺 伯娘 家姐黎咗,
一齊食飯 貼揮春 睇<美女廚房團年飯>
超好笑! >3<
之後舅父又黎咗.
就住隔離棟, 真方便!
瑩瑩表妹超好玩!