|
20 - 03 * 2007"
早上返學心情勁差,
個個見到我同我SAY HI
我都冇心機答佢地,
甚至連扮笑嘅心情都冇.
各位同學們,實在對不起!
英文堂,一般無聊喇.
日日都係咁架喇.
PHYSICS,
老師叫同學答問題,
但都冇人答啱,
老師就奸笑咗兩次,
笑到我地傻咗 XD
CHINESE堂,
陳先生,你勁變態喇!
檢查書,我明明成大本擺喺枱面喇
你仲咁惡咁問:「你嗰本呢!」
老花就戴眼鏡喇!
仲要話我:「上次檢查你又話冇,你都攞黎講嘅!」
好一句「你都攞黎講嘅!」,
搞到我喺腦入邊REPEAT咗成堂課!
傻嘅咩!
阿YUEN就好彩喇,冇帶都冇俾佢發現~
我就帶咗都鬧,冇得救喇!
再黎中文,
老師變態到專登叫某同學起身,
問佢問題,明知佢唔識架喇.
然後一直係咁鬧,鬧成半堂課.
講黎講去,米又係得嗰一兩句!
浪費時間!
CHEMISTRY,
又係老本行,小測! 悶死人~
下午,
P.E.堂,又係跑步+SIT-UPS
好攰呀! 聽日P.E. MOCK
希望冇事,PASS喇!
傑仔話,上次我同肥仔一齊行返屋企,
俾佢爸爸見到咗,
返去同佢講:咁唔係幾好~
哈哈..笑死我喺度!
肥仔爸爸,你唔好嚇死我喇!
先傾咗兩句就中招,
睇黎,我仲惹緋聞過方生 XD
下午心情都無錯架!
返屋企,冇晒人,原來又去咗舅父度.
過到去,打邊爐喎! 乜咁搞法呀~
我生晒「非滋」,痛死我喇!
|