02 - 01 *  2007"

本來約好一大班人去玩的.
點知全部人放晒飛機!
去完M記食野就走晒,
得返我同阿YUEN.
仲有明明(老鍾) XD
點知佢有异性,冇人性.
走埋!
可惡! 最多米唔地兩個去~

講下喺M記嘅小插曲.
我地去到排隊,
我拎咗幾張COUPON出黎,
正想俾嗰位姐姐.
突然,阿YUEN發現.
原來...過期了 =w=
好於LOR..><"
其實幾時過期嘅呢?
唔知呢 -v-"

5點幾,返到屋企.
做功課. 好攰..

東張西望,有小方.
講去食飯,小方媽咪「BONG CHA CHA」 XD
好搞笑 >v<"
終於冇MISS喇!

睇千嬅攞獎,又喊又笑"
搞到我都幾乎喊出黎
雖然佢唔算的係我粒星
但係金牌嘅,我都好鍾意.
好唔捨得千嬅離開金牌
去東亞,冇前途架"
邊有公司好得過金牌,
邊間公司好似金牌咁,
咁有FAMILY FEEL架~
千FA,祝你前途無限!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



01 - 01 *  2007"

2007

HAPPY NEW YEAR !!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]