01 - 12 *  2006"

討厭這個家!

從妳撕碎那張照片的那一刻,

我的心也跟著了.

 

妳說我的性格不好,

說我不誠實.

妳以爲追星會影響我的性格了嗎?

荒謬!

妳以爲這樣我就不再追星了嗎?

妳太天真了!

 

這樣做,

祗會令我愈來愈討厭妳!

討厭這個家!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



25 - 11 *  2006"

近排真係攰到就快撐唔住喇!
日日都六科功課一起黎~
日日都十項咁多!
真係三項鐵人咩!
搞到日日都做功課做到成12:00
傻架!
日日都唔夠訓,
搞到我e家一到下午,
頭就好重,好痛,好辛苦~
媽咪話,咁係因爲長期唔夠訓喎~
天呀! 我要减負!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]