01 - 11 *  2006"

去7-ELEVEN買野,見到D MOOMINS
於是買咗個SNUFKIN的 XD


入邊嘅軟糖..幾好味! =]

好耐之前買嘅~

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



31 - 10 *  2006"

返學搭巴士嗰陣..
無聊, 於是開始亂諗野~

突然,好似記返起一D野咁..
「某人」又出現喺我腦海入邊"
諗起第一次見到佢嘅情况;
諗起第一次同佢SAY HI;
諗起我請佢食嘅CHOCOLATE;
諗起我每次同佢傾計...

又突然地,笑咗出黎~
由心發出黎嘅笑..
唔知喺巴士上嘅人
有冇見到我傻笑呢
有就真係瘀喇~ 哈!

好耐冇見到佢,
唔知佢e家點..
上次SMS佢,又話遲少少先同我傾.
點知又冇覆我!
需知到,我係鼓起咗幾大嘅勇氣
先敢SEND個SMS架! 死人頭!
搞到e家又唔敢再搵佢..
希望佢會約返D舊同學,
返返黎喇! 哈哈哈哈...

真係發覺近排心情好咗好多! 呵呵!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]