| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 10 日 星期六 |  |
|
| 聽音樂會... | 首先..今日家姐生日
happy birthday to家姐
今日...一早出左去學日文...到2點幾.閃人..去左地鐵站搵小彤.允同莊..之後一齊去左聽比賽..d人都幾勁wor..搞到好驚..連李成壁都拎5到獎..佢地得9隊..都咁難..我地聽日成25隊..你話點算..好驚輸wor..misschow今次對我地期望好大..再5係上次一早預左輸,只不過係諗下點樣可以輸得冇咁樣衰..上次拎獎係好彩,,個個都好開心.但係今次..真係好驚..我驚真係會'希望愈大.失望愈大.'..到時真係會好down..又5知有幾多個話5玩band ga喇..
聽完之後我地懷著擔心既心情.去左旺角食dinner..再行右行..最後都係去左間茶餐食..呵呵..好地道wor....食完冇耐..莊同允就一個肚痛一個胃痛..我同小彤冇事..可能我地食得少掛..之後允嘈住話冇買野5可以番去..所以就諗住同佢行多陣..等佢買到野心息就走喇..點知我地4個傻下傻下..迷左路..4隻'鐘溫雞''咁..呵呵.最近允都係冇買到野.就俾我地拎左佢去搭車走人喇,,..真係好累呢...><
| | 出爐時間︰2005-12-10 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 12 月 8 日 星期四 |  |
|
| 超慘.. | 今日係sport day既第2日..番到去我就好擔心喇..因為9:30就要跑1500米..未試過>^<.坐左一陣..5知點解..好快就到..聽到"女子1500米公開賽.第一次召集"..小彤就叫我..快d換33..跟住我就開始除33..幾勁..5洗3秒.blue社變紅社.長褲變短褲...西利yo.>v<*之後呢..就落左去喇..去到..都幾多人wor..比我想像中多左.開始驚..5想跑..因為5想號第尾咁魚..話咁快..就要跑lu..開始之前..miss lam同我地講,,因為太多人跑..所以如果有人跑得慢or反野既.就會叫佢走..5洗跑..搞到個個都為左5想魚.就博哂命跑..
一開始.感覺幾好....一路跑..慢慢黎..之後有人追黎..就愈跑愈快.同前後既人距離都有番咁上下....見累..就開始行喇..行一陣跑一陣..點知我愈跑愈涷.人地就愈黎愈熱....跑到第2個圈..仲有d暈..但係到左最後..開始係咁追..追到幾前....好快跑哂!!..之後超辛苦...><..嘔..頭痛頭暈..超慘..之後仲要去鐵餅..我都5識玩..超魚...5好提..呵呵><
今日勁累..腳超痛..又有d5開心..係咁喇.再見**
放棄一個你不愛的人.不痛苦
放棄一個你很愛的人.那才痛苦
愛上一個不愛你的人.那是更痛苦 | | 出爐時間︰2005-12-10 10:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 93 | »
|