| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 16 日 星期五 |  |
|
| 唉 | 今日..都冇咩特別..只不過..係有d諗法...今日又自己一個係度諗野..唉..好悶..e+開始鐘意一d嘈既地方..因為至少5洗咁靜..自己一個傻下傻下..
之後去左元朗..搵a媽..冇啦啦撞番a yu..對佢呢個人..真係太多感受喇..唉...不過一切也只是一舜間的浪漫..我愛的是流水長流..唉..不過.算了吧..
不過..有d野要講.
某生:
對不起.我不想亦不可以。
因為我曾經講過一句野.."非xxxxxxxx".
所以..咁咁咁.
而且.我愛的人不是你...係佢!.真係sorry*
心已有所屬請不要打擾
...
| | 出爐時間︰2005-12-16 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 14 日 星期三 |  |
|
| 14 | 今日.14號...一早番到去..sandy就話俾我聽..我急救合格..嘩嘩嘩..聽到真係超超超超超開心..果種心情..真係開心爆!一路排隊一路笑..呵呵!真係冇估到自己會合格囉..我仲準備哂要去考多次..不過大同就慘d..佢5pass..咁佢就要自己去考過喇..慘慘
小息之前.上電腦..考打字..係咁打打打..本身我好快ga ma..後來知道..而係黃文俊!!!我係咪前世得罪左你呀..你好似咩都要踩住我咁既..!!下下下..唉唉唉..真慘慘..竟然俾佢過我!!
小息之後..上生命教育..講什麼什麼戀愛與婚姻..唉..一時有d感慨..有點兒想喊tim..!!我媽生我出黎,,.我咁健全.冇什麼大毛病..真係好好彩喇..諗番之前a媽同我講,.,.佢生我果時..生極我都5肯出黎..差少少就會變低b..我之前一路都5信..但係e+..我信喇..!!之後睇人地結婚果d野..唉.不知道怎樣形容心情了..發現a sir都幾保守..不過都5係壞事黎既..呵.
之後放學..開大食會慶功..真係有d想喊呢..嗚嗚..食到7點幾先走,,miss choe佢好大壓力..我都想盡我既能力去做到最好..希望佢可以5咁擔心..放心啦..天水圍既band係可以去到外國既..一定5只係e+既city hall!!hohoho.. | | 出爐時間︰2005-12-15 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 93 | »
|