| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 22 日 星期日 |  |
|
噓噓...  | 今日...好病牙救命..就快死了.咳死左..又係咁流鼻水//又有dd發燒wor,,,噓噓噓..
今日11點幾起左身....之後同老豆出左元朗..去左買keybord..諗左好耐都5知choose邊個好..
之後...由公字黎決定..呵呵..真係一個幾好既方法..
之後就番到屋企..放低d野..又出左去lu..之後出左去搵我媽媽..食完野,..又番左屋企lu..
莊好個keybord`之後.就可以玩電腦lu...玩玩下...真係好想洗機牙..好想換電腦..`好想個電腦好番.
個電腦e+好病牙...><嗚嗚...
聽日又要練band喇..唉..仲未交$$...
岩岩食飯..一路食一路睇"古x心驚驚"..一路食..一路睇..一邊大叫...好驚a真係..諗番之前睇果
時都好似冇驚...5知點解..愈大愈細膽...
| | 出爐時間︰2006-01-23 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 21 日 星期六 |  |
|
..  | 今日....一早去左天水圍..陰公..就黎變左天水圍人喇我..日日都天水圍天水圍..11點..去到天耀等敏...佢話落黎落左成15分鐘都落5到..又涷wor..真係丫..
之後我同敏踩上陳麗屋企..嘩哈..佢先岩岩起身....之後呢..就開始整野喇...整到傻...又5令wor...不過算啦..交一交功課姐..呵呵
整完之後..死人敏又要落元朗搵佢個恆恆..又要拉埋人去wor..落到去又掉低人wor..之後搞到我地2個傻下傻下..最後去左食野...食完番屋企..呵呵...嘩嘩嘩..細佬..細妹....5得啦佢地...搞笑**>v<
之後番左屋企..dad,mum話出元朗食飯..唉..我好累呢..之後諗住順手買埋個鍵盤..點知買5到..搞到e+仲係用緊老石果個軟林林的.好難打牙..help*
因為難打既關係/打住咁多先...88 | | 出爐時間︰2006-01-21 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 93 | »
|