| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 26 日 星期日 |  |
|
| .. | 今日..家長日..唉唷..超級驚..因為好驚考得5好..跟住..一去到..12點幾..但係仲係聰見緊..佢做咩見咁耐呢??之後12點3先到我見啦..遲左3個字tim..之後一入到去..miss就話咩我好左好多啦..一睇..期實只係同我f2果時差不多..上次真係失手..上次連自己都嚇左一跳...所以今次都係咁啦..但係覺得自己未夠好..嗚嗚..不過開心既係..未試過個成績表上有咁多科都有名次..呵....不過真係好多人爭..
好累..係咁先..
| | 出爐時間︰2006-02-26 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 25 日 星期六 |  |
|
累.  | 唉..好耐冇打日記喇...因為最近日日都好累..一日推一日..唉,,.就搞到今日先打喇....
今日..都好累牙..2點鐘去左探老人..個伯伯好得意..講左好多野...之後坐左好耐..到左4點..個伯伯都5俾我地走..叫我地陪多佢一陣.之後我地見佢咁想我地陪佢..就坐多陣啦,,之後一杗係度睇電視..超無聊囉...之後呢..就走啦...之後食m記...呵呵..有點jackkkk..又多張..好想有哂4張牙..琴日條肥婆冇俾到我..都5知係咪佢自己拎左...哼哼哼..憎**..之後呢就冇乜野做..都係咁啦..呵呵..之後就番屋企喇..好累累...今日打住今多先..因為我地肚餓牙...救命><...好想快d換電話...><
| | 出爐時間︰2006-02-25 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 93 | »
|